ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 5 January 2013 | 08:00 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum  :)

Ahhhh, kerinduan terhadap blog ini menggila. Hampir sebulan aku tak meng-hupdatenya. Kesian beliau XD K, ini semua disebabkan kakak aku taknak bayar brodband. HAHA.

Macam macam jadi dalam hidup. Sedih duka. Aku sayang 2012. Sayang 3KAA. Sayang Al-Khairiyah. Ahhhh. Tapi, tu semua tinggal kenangan. Sekarang aku dah langkah setapak kehadapan. Semakin membesar. Ahhh, takut sebenarnya dengan realiti kehidupan. Hmmm. Ika, kau kena kuat! :')

Apepon, result PMR aku tak seberapa. Takdelah teruk sangat. Dan alhamdullilah, aku dapat masuk kelas 4SN2. K, sebenarnya agak menyesal. K, aku nangis. *Eh, abaikan !

Sebenarnya masa cuti hari tuh, banyak mende nak cite. Tapi, tulahhh. Brodband tak dibayar. Kalau aku dah keje boleh la aku bayar. XD HAHA Pergi langkawi uh memang gile awsome la! HAHA. K, nak share pic kat langkawi nihhh :)













Walaupon tak banyak tempat pergi, tapi okey laa. Berbaloi dengan bayaran yang kami bayar. Tak menyesal pon. Masa hari second tuh tak tenteram jugak lah kat sana. Sebab masa tuh hari result PMR keluar. Dan tahniah untuk Adah sebab dapat 9A! Hebat laaaa ! Kat sane kami tak pndg la periuk segala mende uh. Kami pandang coklat jeee. Hehe. Umai je yg sibuk nak carik periuk ajaib. Ruwet habis wohhh dia. HAHA. Apepon, best pergi Langkawiiii! :DDD

K, tuh cerita 2012. Tinggal kenangan je. :( Hmmm, azam baru ? Mesti lah ada.  

  • Nak kurangkan berat badan kalau boleh. Biar tinggal 45kg je XD
  • Nak berbaik dengan someone. :'((
  • Nak lebih fokus. Taknak macam PMR dulu.
Antara azam tahun ni, yang boleh dikongsi laaa. Yang lain RAHSIA. HAHA. XD

K, 1hb hari tuh dah balek asrama. K, yg pling best ape tau. Dapat daftar dengan cikgu Harissss! HAHA. Xd *k , gedik !
Sampai sampai je. Aku terus lari lari sebab aku nmpk geng geng aku. Dalam hati harap laaa satu dom dengan diaorang dan TAK DAPAT DORM1 !!!! Tapi, malangnya aku dapat DORM1. First thing aku buat nangis. HAHA. Padan muka aku, tulah tanak sgt. Last last dapat jugak. HUHU.

Naik form4, kiteorang ada orientasi. Hihi. Rase macam form1 pulokk. HAHA.
Kat dalam surau time tak best je, aku tido. HAHA xD Habis tuh ngantuk tak boleh tahan. HAHA. Masa tuh cikgu ada bagi satu borang and kite diberi pilihan. So, pilihan pertama aku sn2. Pilihan kedua aku AK1. Dalam hati takut jugak tak dapat sn2. HUHU. yelahh, result tade laaa straight. Kenapa tak sn1? Sebab aku rasa ckgu kat sn2 lagi best kott. HAHA. xD takdelaaahh, sebabnya budak kat sn1 macam semua pandai jeee. Huhu. Okay, last sekali dapat sn2. Satu kelas dengan Midah, Fit, Medan, Zue, Umai, Ana, Senyum dan lain lain. :) Okay, kelas kiteorang gilak best kot XD Kipas ada lapan , aircond3 *tapi tak sure semua boleh diguna atau tidak XD* Kelas besar. HAHA. Syiokkk mehhh!

Eja sekarang menggila dengan dia punya Lee Dong Wook. *tak sure betul ke tak ejaan XD
Dan aku tetap menggila dengan Syed Shamim. :DD


Eja kate nie JODOH dia. Ada satu gamba tuhh gedik habis. Aku editkan gambanya. Cubalah carik kat atas. XD





Nampak? Aku pon tak tahu. Kenapa tergilakan mamat nih XD Ahhhhh, kacak kacak ! Macam @#$%^&*. Eh? Budak asrama aspuri je tahu. *HAHA, jodoh yg pkai bju m'sia tuh :P
Syed Shamim, gud luck for ur carier. Do the best bro. Always supporting you. And important thing, always loving you ! Awww. HAHA

Btw, aku sedih tak dapat belajar BI dengan Cikgu Haris XD Untunglah budak ST :( Huhu.

Okay, dah banyak aku melalut. Assalamualaikum.
PenggilasetiaSyedShamim,
IkaJer. 
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google