ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday 2 December 2012 | 02:29 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum :)

Hai hai. Sebenarnya aku nak tunggu gambar dari Hasanah baru buat post. Tapi , Hasanah kat kampung. So, gambar dapat lambat. And aku terlalu excited nak buat post. It's okay la takde gambar. HOHO. :o

Act, mula mula aku dah plan nak pergi dengan Dayat tengok Lagenda Budak Setan2 'Katerina' sesame selepas aku nangis depan wayang tak dapat tengok Istanbul Aku Datang. HAHA. X) Last last takjadi sebab Dayat ade ujian MRSM ape ntah. AKu lupa namanya. HAHA. 

Hasanah. Aku kenal dia sebab 'someone'. HAHA. Kelakar. Then , aku ajak la dia. Sebab kiteorang mane pernah keluar sesame. Baru kenal. Aku malu, tapi its okay la.

29-11-2012. Kiteorang hang out sesame. Kesian Hasanah dengan Aishah sebab tunggu aku lambat. Maaf ye, ada kesilapan teknikal sikit :\
Sampai sampai , aku carik diaorang at Food Court. Aku malu. Tapi tabahkan je lahh. AHHA. Then , lepas makan makan. Pergi solat dulu. 

HAHA. Aku paling excited nak tengok Lagenda Budak Setan tuh. Tiket telah dibelikan dulu oleh Aishah dan Hasanah sebelum aku sampai. Senang hidup aku. Ahah! XD
Dah nak masuk wayang tuh , terjumpa pulak Kak Jun. Then, jumpa pulak Nurina. X) Masuk, terus duduk. Diamm. 

Aishah, saya tahu awak hayati cerita tuh XD HAHA. And adalah sorang mamat ntah dari mane. Org lain pon hayati jugak cerita. Tapi taklah macam kau. Bising je. Komen tu la. Komen ni la. Haippp, tak senang aku dibuatnya. And , mamat tu feeling habis weh. Berapa kali lap air mata meleleh tu. XD haha. 

And now, I'm waiting for Lagenda Budak Setan3 'Kasya' HAHA. 


Eh? Aku rase gambar tak terpusing macam nie ? -,-

Lepas tengok wayang, Hasanah ajak main bowling. Aku dah cakap awal awal. Aku memang tak reti main bowling. I hate that fact! -..- Tapi, Hasanah suruh jugak try main. HAHA. Strike wehhhh!!! XD HAHA. Tade ah! Ke longkang ada ah. Aishah , terer la hang main bowling. Good job XD

Then jalan jalan kejap beli itu ini. Pastuh balik. Nak balik boleh pulak terjumpa Kak Shasha kat busstop. Dia kate ade jumpe kak mirazira tak, aku cakap takde. HOHO. K, aku sedih sebab tak terjumpa mereka :'(

Walaupon sekejap, tapi best! Hasanah, thanks sudi keluar dengan kite. HAHA ^^, 

 And now I feel like I really2 miss them. :'(




Syed Shamim Al-Idrus. He always make me melt. HAHA. Hero terkacak bagi aku. Dan aku harap satu hari nanti aku dapat jumpa mata ke mata dengan dia. Dan dapat snap gambar banyak banyak dengan dia. Arghhh. I hope that. Aamiin :')

Macam macam tarikh yg katenya PMR akan keluar pada hari blah blah. Bnyk gile tarikh. And I dont know yg mane satu betul. K, aku takut weh. Takut! :( #Pleaseprayforme. X'D

And, thats all. Assalamualaikum. Always smile :)

PencintaSyedShamimAl-Idrus,
Ikajer ;)
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google