ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 26 January 2013 | 08:29 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum :)

Setiap pertemuan pasti ada perpisahan. Dan setiap perpiasahan itu pasti menyakitkan. Aku tak sanggup nak berpisah dengan besties aku. Aku sayang korang. Aku akan rindu korang. Aku rindu time-time kite buat benda bongok. Aku rindu time kite buat bising kat prep sampai kena marah dengan Adaa. Aku rindu semua saat kite bersama. Dok, aku sedih. Sedih gila.

Nurul 'Ain Mazlan : Dok, kau pindah paling jauh. Aku akan rindu kau. Kat SESERI jaga diri leklok. Jangan lupa aku weh. Aku sayang kau dok! :')

Nureen Izzati : Ejaa! Happy Birthday! Aku sayang kau weh. Thanks sebab sudi jadi kawan kau. Nanti aku akan rindu kau. Rindu kau punya cakap cakap bongok. Weh, terima kasih ajak aku pergi rawang. Seronok sangat. Kat mOzAc jangan lupa aku weh. And, terima kasih untk hari terakhir kau kat sesega uh, kau masuk kelas math aku bagi bantal busuk aku. Nasib kau tak tunjuk dengan cikgu Rahmat je. Dan terima kasih sebab kauorang conteng kat papan putih kelas aku merepek2 pakai permanenr. :'( Aku rindu kau nnti! :'((

Nor Hidayah : Dayatttt! Nnti sebelah aku kosong tade kau. Nnti aku dah tade geng nak bngok lambat. Dayat , aku sedih. Dayat, jgan lupe aku. And, lupekan je masalah yg kat aspuri tuh. Abaikan je. Pergi SASEM takyah pikir lagi benda 'itu'. Dayat, nnti kat prep pon sebelah aku dah kosong. Ahhh, aku sedih wehhh :'((

Shafira Attasha : Yayang, semoga berjaya dekat SAMURA. Same2 fighting weh untuk SPm'14. Aku rindu kau. Kat SAMURA jgan nakal2 tau! Pasl hal 'harituh' lupakan je tau! Aku nak korang pindah SBP tenang je. Taw3. Sayang kau dok!

Nor Suhada : Adaaa, kau pindah paling dekat. Tapi, pemergian kau turut dirasai okay. Adaa, jgan lupa aku. Aku sayang kau. :'(







Nie gambar malam RARE. Ahh, nnti aku akan rindu nak buat benda2 macam nie lagi. malam nie, kiteorang tukar kain dengan partner korang. HAHA. 





Eja, terima kasih sebab bawak kiteorang pergi Rawang. Seronok weh! Seronok sangat. Perjalanan naik bas sama2. Jauh tu. Dari BP- KL kot. Hehe. Sampai kat TBS semua rambang mata. Dah macam hape dah shopping. mandi air terjun sama2. Walaupon aku tak reti berenang. Tapi, tetap seronok beb! makan bbq sesama. Ahh, seronok sangat! Sayang korang dok!

Kepada Kak Peng. Kite Siti Nurul Syafiqa bt Musa nak mintak maaf sangat2 dengan kak peng. Kak peng, kite mintak maaf sebab dah buat kak peng hilang kepercayaan ngan kite. Buat kat peng rase diperbodohkan. Kite mintak maaf sangat2. Kite mintak maaf! Kite tak tahu dah nak watpe. Kite takut + malu nak tengok muka kak peng. Kite tau bukan senang nak maafkan orang. Bukan senang nak lupekan. Kite mintak maaf sangat. 

Kalaulah aku dapat tawaran macam diaorang, aku nak pindah, Tanak dah sekolah kat sesega. Tapi, apakan daya. :'((


Umi, umi lah yang terbaik! Selalu ada time suka dan sedih. Terima kasih umi! Kita sayang umi :')

 The best form5. :)

Aku sedih. Sedih sangat2. Assalamualaikum :'(

Insan yang lemah selemahnya,
Ikajer.
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google