ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday 27 January 2013 | 22:34 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum! :)

Haha. Tengok tajuk. Super duper menyampah an ? Haha. Soryyy la! Aku tak tahu nak letak tajuk ape. Haha. Kalau rase tanak bace apa yg bakal aku tulis nie. Boleh blahhh. Maseh dok! XD

Semalam Izyan text aku. Dia kate dia nak pergi amek ujian komputer. Nak amek lesen. Dia suruh doakan dia lulus. Then , aku reply kalau lulus belanja gua. Haha. Tadi dia text kate lulus. Haha. Dapat 47 kott. Gila terer! Yeayyyy. Dapat coklat :3

Hah, nie lahh Izyan. Hehe. Dia nie merangkap cikgu Add Math kelas malam asrama kiteorg :3 
K, hari nie membe aku yang dapat SBP akan menjejakkan kaki mereka di sekolah baru. Tahniah korang! :) Jaga diri baik-baik okay. Budak asrama yang dapat hampir separuh woo. Tinggal berapa ketul je kiteorang. Lagi- lagi aspura. Tahir dapat sembrong. Senyum dapat Teknik Bukit Piatu. Dia dah pergi dari minggu lepas. K, kawan-kawan Selamat Berjuang. Fighting! :3

The best moment sebelum dieorang pindah. Hehe. Aku harap kite dapat gather macam nie lagi lepas SPM ke? Kan? Hehe. Sayang korang tide-tide :3
Haha. Ingat Alia Batrisya tak? K, dia da besar sekarang. Makin comel dia :3
Ahh, harapan nak jumpa dia memang takkan kesampaian laaa jawabnya.




Ahh , comel nye dia. Sayang , jadi budak baik eh ? :')

Petang nie balik asrama. Ah , tak tahu la macam mana nak hadap. Malu sangat-sangat. :\
Nanti petang mesti rasa kesunyian kat asrama. Ahhh. Gua dah nak meleleh nie. :'\

Ehhhh, rase macam nak cerita pasal orientasi laaaa. Hewhew.
K, tahun nie grup aku tade form4 aspuraa. Dan aku rasa aku macam tak menyumbang apa apa kat group aku. Group aku dapat tempat kedua last. Terbaik (Y) haha.
Aku memang Penolong CEO yang tak guna. HAHA.

Sebelum orientasi ada cabut2 undi nak tahu group. Mula2 aku dapat group 10. Eh , boleh pulak dirombak balik. tup2 dapat group 1. K, aku nangis. Aku tak tahu kenapa. Aku rase macam tanak orientasi je mula2. Huh! :\
Hah , nie masa bentang nama group n bla bla. Name syarikat kiteorang SKS :D * banyak makna XD


First2 orientasi memang tak semangat gilaaa. Sampai mak aku dtg ptang jumaat uh , aku nangis kat mak aku nak balik. Sewel betul Ika ni. Hahaha. XD Sampai akak akak Form5 tegur. 'Ika, semangat la sikit'. Aku cuma senyum je. Haha. Tapi lelame aku okey jeee. XD

Nie group aku. Yang pakai baju oren duduk atas kerusi uh , fasi kiteorang. Kak Ain dengan Ajim. :D 

Eh, sape nie ? HAHA . Si baju biru :3  

Nie masa Explorace. Tgok tudung aku kna simbah dengan air longkang masa kat tempat Flza. kejam! XD 

Hehe. Nie Fasi dengan aku punya CEO :3  

 Hai! Nama kite Ika Jer. Explorace tahun nie dia buat macam ala-ala running man. Tuh yang ada num kat lengan aku. HAHA. Aku amek nombor tuh sebab warna pink XD

Okay, tu la antara serba serbi orientasi tahun nie. Okay laaa. Cuma aku yang sengal. HAHA.
Kbai, Assalamualaikum semua !

Manusia selalu tak berpuas hati dengan apa yang mereka dapat. :)

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google