ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 16 February 2013 | 04:48 | 0 Atasinchi
Assalamulaikum :)

Dah lame rasenya tak menghupdate blog. Haha. Faktor kemalasan yang menimpa mungkin :3 Atau faktor internet yang lajunya seperti siput. Amat menyakitkan hati, jiwa dan perasaan haha. Back to the tittle. Them? Siapakah mereka? HAHA. Of course la, sayang sayang aku yang memang dikurniakan untuk jadi sahabat waaa! *ayat* haha

Hari selase hari tuh , aku dapat lepas rindu sorang-sorang dengan Eja. HAHA. Then , esoknya 'outing' pula bersama mereka mereka yang sodol kuasa 14. xD Ceh , yooh kononnya nak nengok cite omputih disebabkan cite Hantu Kak Limah2 punya tiket abis, sekali terbeli cite cina daaaaa! Memang mula mula tanak masuk , tapi memikirkan duit dah melayang , layaaannn ! xD 

Ahhh , addmath memanggil-manggil aku nihhh , malasnye :3 Aku lupa jalan nak buatnya nieeee xD Ada laahhh orang pro tu cakap, 'Cane nak power ni?' Ceh , tau la dah power mokkk! :p

K, kemalasan kuasa 9 datang. Aku malas nak balik ostel!!! HAHA. Sejak bile aku ada homsick pun aku tak tahu :3 

Kite kan , rindu kan , seseorang kan. Ah , apekah ini?!! *Abaikan xD

Muka Eja merah sebab baru lepas nangis. HAHA. Eja, jangan stresss2 pasal MOZAC. Ingat orang tuhhhh xD Apepon , aku sayang kau wehh :')) 

 Tengok mereka. Muka penuh kecomelan xD Aku rindu nak buat benda RARE dengan mereka :'3



 Ain lala yang gemuk. HAHA. Kite sayang awak kuasa sejuta :'3 Jangan lupe kite taw3. Kat SESERI tak moh nakal nakal. Kirim salam Najib. HAHAHA xD 
 Ehh ? HAHA. Aku rindu pakwe aku nie! xD Ahhh , bile nak texting nie?? HAHA *k, ini semua perasaaan!* :3
Ahh , cukup aku merepek. Aku dah tak tahu nak tulis ape. Ape aku nak cakap, kalau boleh diundurkan masa, aku nak balik zaman form3! Aku nak dengan dieorang semua. Nak buat benda merepek kuasa 3 semua tuh. K, tacing tacing! Assalamulaikum :')

Mesej boleh dipadam. Gambar pun boleh dipadam. Tapi memori antara kita dengan seseorang yg pernah hadir dlm hidup kita tu mmg susah nk padam.

Mok kuasa 3, orang dah update belogg laah :p :p :p :p 
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google