ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday 24 October 2012 | 06:21 | 0 Atasinchi

Assalamualaikum.

Dah lame tak meng-update blog. Maklumlah busy lepas PMR! HAHA
Banyak benor aktivitinya.
Semalam, pergi Kuiz PJPK. HAHA.
Pergi dengan siapa tu yang seronok ! HAHA *bangang!
Kkkk, orangnye sangat Kacak Sedunia.
Baik pulak tuh! X)

**************************

Aku hanya bergurau. Sebab aku sayang dia.
Aku hanya cakap 'perghh, sombong!'
Pastuh terus nak marah-marah sampai sekarang. Perlu ke?
Aku tau aku tak sebaik orang lain. K, aku sedih diperlakukan seperti ini.
Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, tak suka!
Tolong jadi seperti biasa. Aku rindu kau lahhhhhhhhhh :/

******************************

Di sebalik kata-kata semangat yang aku berikan pada seseorang, itu juga sebenarnya adalah kekuatan dan ingatan untuk diriku sendiri. -via Twitter-
Atau mungkin, Allah pisahkan kita sebab bila saya semakin dekat dengan awak, rupanya saya semakin jauh dengan Dia. -via Twitter-
Aku ke yang ego?
Mungkin. Tapi, apa yang aku lakukan semua ada alasan.
Maafkan aku, aku tak sekuat perempuan-perempuan lain, tak sebaik perempuan-perempuan lain, tak secantik perempuan -perempuan lain, tak boleh nak jadi macam apa yang awak nak, tak boleh memahami awak.
Itu semua sayaa!
Saya taknak semua ini berakhir ! Tapi, entahlah.
Saya nak diam je. *k, ini memang aku.
Saya memang ego, saya tak suka diperlaku seperti sekarang ini!
Arghhhhhh, sakit hati sendiri :\
Tapi, dalam masa yang sama nak jaga perasaan orang. Taknak orang kecil hati , tersinggung dengan apa yang aku lakukan. Aku diam.
Tapi, orang tetap tak puas hati. Cakap macam-macam. 'Jadi orang tu jangan macam lalang, takde pendirian ' 'MUNAFIK' 
Sape kau nak cakap aku macam tuh , hah ? Kfine semua salah aku. 
Pergi lah bahagia sana. Aku tanak rosakkan kebahagiaan orang :\


**************************************

Kkkk, aku nak tunjuk abang kacak aku. X)


Dear Muhammad Izyan bin Yazed, abang semoga berjaya dalam SPM yang tinggal berapa hari je nie. Adik tau, abang mesti boleh buat. :)Abang, semoga cita-cita mu tercapai. Amin .Kkk, nie klimaks.Abang, adik sayang abang. HAHA X)Abang kacak la.! 

 Dear Fatin Amira yang saya sayangi, mok buat betul-betul SPM nie. Tinggal berapa hari je. Kita tau Kak Mira boleh! Kak Mira, tinggal berapa hari je kat asrama. Sedih la. Nanti dah tak boleh jumpa. Serious ! Kalau boleh macam tanak habiskan tahun 2012 nie. Arghhhhh, ape kite nak buat nie?? Kak Mira, iloveyou iloveyou iloveyou iloveyou iloveyou iloveyou iloveyou iloveyou iloveyou iloveyou iloveyou iloveyou iloveyou iloveyou. Jangan lupa kita tau nanti ♥ :'(

Form Three, aku tak rela nak tinggalkan. :\
Kawan-kawan aku sayang kauorang. Jangan lupakan aku. Kauorang sahabat aku dunia dan akhirat. *sobsosb, touching la pulak. 




Kawan-kawan, macam mana pun, apa pun yang terjadi, kita tetap bersama. MESTI! Biarlah apa pun orang kata kite, kite tetap kite.  Aku sayang kauorang :* 

- Ain, Eja, Umai, Sasa, Izyan,Dayat, Medan, Wan , Zue, Mira, Midah, Fit , Adah, Nora -
Form3 Aspuri 2012

Kbai, penatlah ! HAHA . Assalamualaikum. SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA SEMUA. Semoga bahagia bersama keluarga :>

P/s; Semalam jumpa FS. First time. Kacaknya awak! HAHA. :D
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google