ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Friday 28 September 2012 | 02:59 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum :>

Lama gila tak taip post, rindu.
Minggu lepas macam2 jadi. tapi, takpe. SABAR Ika. :'>
Okay, aku mintak maaf kalau tergedik lebih yooh nak perang besar.
Padahal benda kecik boleh setel! *bak kata Aidil.
Okayfine! Benda kecik!
Suka hatii! 

Dear Afiq Zikry, saya mintak maaf kalau saya dah sakitkan hati awak. Saya tahu awak marah saya sebab saya diam je time kite jumpe. Maaf! 

Semalam Aspurian ada event. HAHA.
Event touching2, nangis2. HAHA. Satu Aspuri mintak maaf, okay sedihhhhhhhhhhhhhh. :'<
PMR dah tinggal bape hari je lagi. Tak sabar nak habis. HAHA. Doakan aku dapat 9A PMR. Lastly, aku mintak maaf kat semua kalau aku ada tersakitkan hati, tergedik lebih, terkutuk ke. Sorry fer all. Aku sayang kauorang :')


Dia sangat Ohsemmmm. Saya sayang dia XD Syed Shamim love you banyak2 :D


Iloveyou Alia. Oneday nanti kita mesti jumpa jugakkan sayang. Lveyouuuu  Dear Alia Batrisya. 

To Ad**, nnti naik sekolah kite nak jumpe akak. Nak ftf. Boleh kan ? :) Nak jugak kenal2 :D
Kbai, aku nak belajar. Nak dapatkan 9A. Assalamualaikum :> 

Labels: , ,

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google