ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 25 August 2012 | 08:07 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum :>

*aku rase blogger macam dah canggih XD 

Sedar tak sedar, cuti dah pon habis.
Pelajar-pelajar asrama sedang mengemas barang-barang mereka dan bersiap sedia dengan cerita yang SENSASI . XD HAHA
Aku rasa macam baru semalam je start cuti. Tup tup esok dah kena balik asrama. Rumah number Dua aku tuhhh :) *Tak sabar.Rindu kawan-kawan, rindu D.2, Rindu Akq Mok aku XD

.........................................................

Aku rase aku kena berubah. SEMUA.
Kakak aku dah start ugut aku macam-macam.
Mna boleh jadi. *Doakan aku dapat berubah. Amin~ :')
Aku tanak kecewakan semuaaaaaaaaaaaaaaa orang.

.............................................................................

Tadi pergi beraya. HAHA.
Aku jumpa kembar. Comel! Tapi, aku dapat dokong Si Adik je.
Kakak tanak dengan aku sebab aku comel sangat. :pp

Teruja dapat duit raya nihhhh -,-
Aku nak upload banyak lagi gambar budak kicik ni, tapi internet macam hmphhhhh,
malas aku nak cakap XD
#SabarJeLahh.

Kawan-kawan, doakan aku. Doakan aku berubah ke arah kebaikan.Doakan tau! Ya ALLAH, tetapkanlah, kuatkanla imanku.Bimbinglah aku ke jalan yang diredhaimu.Buangkanlah perasaan iri hati dan segala perasaan yang bakal merosakkan diriku.Ya ALLAH, perkenankanlah permohonan hambamu ini :') 
Okay, chau dulu! Nak layan perasaan. HAHA. *akugedik!
Assalamualaikum :')

p/s ; Tahir asyik-asyik nak jeleskan aku pasal Alia. Tumbuk laju2 kang!
Afiq, maafkan aku :'\
Btw, nie post buat sebab Hasanah Fuad suruh XD

Insan yang lemah lagi tak berdaya :'\

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google