ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday 8 November 2012 | 02:45 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum :)

Okay , aku tak tau nak cakap ape nie . Aku terlampau sedih okey . Dan aku sedang menangis nie :\
Aku tak tau kenapa aku touching lebih sangat. 

Hari Sabtu ari tu , Asrama ada buat Jamuan Akhir Tahun . Kaya kan asrama . Well ! HAHA X)
Kami warga Form3 Asrama , sanggup tak balik sebab nak join Jamuan tu. HEHE :) 
Dapat makan seronok ! Dan kiteorang pon kena buat persembahan. So , kami pun buat la sketsa berkaitan dengan life kat asrama :) *Tapi , ada sedikit KESULITAN ye disitu :3

Susah lah kalau ada orang tak tau beza gurau dengan sindir. :3

Antara kenangan yang sempat diCapture :)


Saya sayang mereka. Mereka sekepala layan gilaII. HAHA :)


Malam Jamuan Asrama. Muka masingII lapar X)


Dengan Ajiq Omeyyyyy. Kkk, budak nie comel gegila babeng . X) Jadi hot jap Ajiq malam nie.


Aku bersama Ain , Wan , Eja , Dayat , Umai , Myra dan Ajiq Omeyyy :DD


My Super Hero. Kau ade ? HAHA. <3


Bersama Mereka. Arghhh , aku takut kalau aku rindu mereka :3 with - Kaq Najwa, Sean , Fayadh and Afiq


Walaupon gambar nie tak jelas, Tapi ia jelas dan memoro kenangan aku. :')


HAHA, Zue jeles dengan gambar nie. Tengok aku dengan Dayak. Kahkah :3


HAHA, aku malas nak rotate kan gambar nie. With Amal. Aku suka gambar nie :3


Dengan Amal dan mereka yang menyibuk kat belakang. *tetibe interframe XD


Okay, nie Ajim :)


Ini budak Gua sayang. Bukan sayang sikit, tapi sayang manyakkkkkkkkk X))


Di dalam DM , lepas dapat gaji dari piak asrama X) *padahal rm3 jew. XD


Umi , kitew sayang Umi. Umi jangan sedihII okey :) Loveyou!


Shafira Attasha bersama gua di Bilik Prep Aras 1 mengutuk henset gua -..-


In this picture ; Aku , sasa dan Aqilah. Comel kan Qila X)


Die kata gambar nie macam kat Koreaa. Berangan punya budakk -,-


HAHA, memperkenalkan FASI. Atau nama panjangnya Fatty Senior :3 HAHA


Medan gemuk bersama FASI :)


Arghhhh , Dear kenangan , jangan hilang okey :)


Bersama merekaII yang cococomell :3

Hehe, sorry la post kali nie banyak gambar.
Dan , memperkenalkan ! Jeng jeng jeng jeng :3


HAHA, ini dia Abang Haris. DahhII tanak cite bebanyak pasal dia :p

Tadi jadi Police Traffic kejap kat UTHM bersama Ahli KP yg lain. Kepenatan beb!
Balik dari UTHM , singgah MCD. Layannnnnnnnnnnnnnnnnn :) HAHA

Dear Fatin Amira bt Abdul Rahman , awak kite sedih dah tak dapat nak jumpa awak lagi lepas nie. Awak , jaga teddy bear yang kite bagi tu baikII tau. :') Jangan hilang pulak. Iloveyou :')
Dan tadi jumpa Hasanah lagi :) Hasanah , sorry tadi asyik pinjam barang jew. Thanks for the telekung and bedak. Hehe :)

Dan buat kali keduanya , naik kereta dengan Abang Kacak lagi. X) HAHA . Dah nampak kan permainannya di situ . X)

Okayy , aku da penat. Assalamualaikum :)

Labels: ,

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google