ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Friday, 8 June 2012 | 08:58 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum :)

Okayokay. Aku nak cepat nie. Aku nak ingat kan jew. Aku tahu kau pandai. Kau selalu dapat A dalam subjek tu. Tapi, kalau kau tak suka orang yang ajar kau tu, agak-agak lah! Dia tu CIKGU! Orang yang ajar kau, orang yang bagi ilmu kat kau. Ye! Aku tau, aku ni tak baik macam kau. Dulu, aku lagi teruk buat dajal dengan CIKGU. Tapi, aku sedar silap aku dulu. Dia cikgu aku. Aku kena hormat dia. Ye, aku tak pandai macam kau. You Always get A in exam. Alhamdullilah. :)
Kau pandai. Pada aku kau okey. Cuma part HORMAT cikgu tu kurengggggggggg sikit. 

Kalau tak suka sangat pun, janganlah buat sampai orang tuh terasa ^^.

Okay, fer all, aku mintak maaf pasal post. *ini tak tuju kat sesape pon. Just peringatan untuk semua. Termasuk AKU!

Ya ALLAH, andai ade insan yang terasa, aku mintak maaf. Aku hanya insan yang tak sempurna. :')

Kbye, Assalamualaikum :\ 

Labels:

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google