ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday, 9 June 2012 | 11:18 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum :>

Hye all. Semua okey? Ade yang sakit hati dengan saya? Okay, maaf. :\
Okay, tengok tajuk. HAHA. sebenarnya tajuk tade kena mengena pun dengan apa yang bakal aku taip ni. XD HAHA. *maaf, otak saya sedikit tidak betul pada jam 1.48am* lol

Aku nak menang contest tu. Nak menang! Nak menang. Please pilih saya!!! Ya ALLAH, harapharap nama tersenarai. AMIN~

Aku join nak dapat hadiah. Dapat free edit blog pon okey ^^, Ini

Huh, pejam celik pejam celik. cuti 2minggu dah habis. time cuti rindu sekolah  tapi time sekolah rindu cuti. Nilah manusia namenye tak reti menghargai! :)
Okay, kengkawan! Aku rindu kauorang. Besok mesti dari balik, pegi surau, balik surau, pergi kelas, balik kelas, sebelum tido ade jeww citewwww yang nak diperhangatkan. XD *mangang!

PMR is waiting me. Thank you. ^^. Mari berjuang!
 Ayah, ayah, ayah, ayah. Adik rindu ayahhh! <3 <3 <3
You only one my father until die :')
ILOVEYOU ayahhh <3 <3 <3


Ya ALLAH, satu hari nanti, aku ingin seperti ini. I will. I will :')

Tiada istilah kawan makan kawan. *just saying XD

                    Mohon jangan terasa. HAHA.  

okayokay. Aku rase macam mate aku dah tak boleh nak bukak. tetapi, tetapku gagakan mata ini agar tidak tertutup untuk mati sementara. :')
Ya ALLAH, panjangkanlah umur kami sekeluarga. Assalamualaikum. ='>

Photo credit to ; Kak Fatin
Terima kasih! 

Err, japjap. Tetibe rindu kat Alia Batrisya. :'\ sobsob ILY comel <3
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google