ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday 3 June 2012 | 09:45 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum :DD

Okay. Hari ini perasaan aku agak annoying dengan seseorang . Hurghhhh!
Heyyyyyy. Aku tau lah kau hot. Tapi jangan bajet sangat boleh tak?? 
Aku bukan jeles. Aku just cakap. Ape? Same je macam jeles. Lantak lah. Aku peduli ape woiii!
Tapi aku nie bangang jugak kadangkadang.
Sebab aku suka judge someone by its cover. 
Hoho ~ 
Tapi , S E R I U S aku annoying gila dengan kau. Dari first kita jumpa lagi.
Tahulah kau hensem + hot lagi tuh.
Mau nye tak. HAAHA. Lolz.

*Weyh, aku mintak maap .! X'D


Gambar tahun bila entah ni aku share. With, Kak Ina n Kak Mas :P

Weyh , aku rase aku gila. Post aku kali ini entah pape. HAAHAHHA :P
Soryyyy , kalau buat korang rase hmphhhhh dengan aku. Okeyh, babai. Assalamualaikum :> 

Labels:

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google