ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Monday 4 June 2012 | 08:50 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum :>

Aku nak cakap ni, aku rindu sahabat aku :\

DOA UNTUK SAHABAT
….
Ya Allah, panjangkanlah umur sahabatku Kurniakanlah kesihatan yang baik padanya, terangi


 hatinya dengan nur pancaran iman. Tetapkanlah hatinya, perluaskanlah rezekinya, dekatkanlah

hatinya kepada kebaikan, jauhkanlah hatinya pada kejahatan, tunaikanlah hajatnya baik hajat

dalam agama, dunia dan akhirat Ya Allah, Jangan biarkan sahabatku tertatih dan terjatuh

 dalam perjalanan panjang menyeru manusia kejalanMu… Ya Allah kurniakanlah sahabatku

 kesenangan, ketenangan, kecemerlangan hidup di dunia dan di akhirat kelak.. AMIN........

Hoho.  Bila nak habis cuti nih? tak sabar nak jumpa koranggggggg. :'\





                             Wahaha :| Aku rinduuu kauorang semua.! 

Okay. Aku dengan yaaaaaaaaaaaaaaaa ehhhhhhhhhhhhhhhhhh nye.
Kononnye minggu first aku dah siap kan Folio Sej. Tapi macam Hmmphhhhhhh!! Aku tak sentuhh pongggg. Hayyya! Nmpak kan permainan di sini. Yang aku nihhh PEMALAS XD




HAHA. Aku ingat depa nihh da siap. Tapi , samme jeaa! HAyYA.! XD
#Udin Sedunia ,Tahirrrrrrrrrrrrrrrr dan My Dearest 3KAA. Marilahh kite sedunia menyiapkan Folio. :P

            Hoiii, Mr.Rainbow.! Lame tak nmpak kau. MYVM <3

Bye, Assalamualaikum.  

Labels: , ,

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google