ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Friday 4 May 2012 | 05:34 | 0 Atasinchi
DENGAN NAMA ALLAH YG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI.

Mulakan hari anda dengan senyuman. Ceh2. HAHA ~
Pelik ke aku dapat post blog minggu nie??
huh~ nie semua kerana Ustaz Amir telah menghalau kami satu asrama berambuss dari situuuuu. So, kami melangkah pergi dengan rela hatii. XD

Okeyy, the most important thing.
Aku bru belajar buat animgift.
Wahaha ~ *jakun lantak ahhh :P
Ceh2, aku dgan bangga yg tak berape nak bangge nak share nan korangggg:)
Ini hanya sekadar percubaan XD


Tadaaaa, Haha ~ comel kan ? XD
Ngehngeh , aku tak saba nak g UTHM ahad ni.
Gtg now, mak aku dah jerit suruh makan. byebye!


saya rindu ++++ kat awakkk XD
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google