ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Friday 27 April 2012 | 08:59 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum :)

Dengan ini aku nak ngaku yang aku rindu gila babeng dengan rumah. 
Hoho ~ bape minggu aku tak balek umah.
Fuhhhh ~ XD
Banyak gossip nihhh ~ 
Alamakkkk ! Tercakappppppp ! :P
Haha . Tade lahhh. just banyak cite yg nak di-share.
Nak denga tak? Nak ? Yessss ! jom2
Tanak denga? Boleh belahhhhhhh dari sini. Tq. :)


     Netball under15 2012 SMK SERI GADING (Y)
Okeyhh, nmpak an gambar kat ats uhh. hee ~
Aku salah seorang la tuhh . Dengan kiteowg training tiap hari bagai, akhirnya pada 19,20 April kottt kiteowg game. Hoho~ Kiteorang berjuang habisan r, dapat num 4. Okeyhh la tuh . Alhamdullilah. :')
Nahhh, tengok gamba lagi.










Kiteorang enjoy gegila.
Sasa dan Ell gud luck dapat g J. :D

Pada 18/4/2012.
Dalam pukul 12 lebihh kottt, aku dari bilik prep nak g dorm. Nak sambung wat homwork kat dorm. Tetibe aku jejak kaki je, tgok bju aku ade yg kat depan pintu dan bersepah-sepah satu DORMMM !!! Loker takyah cite r. Dah macam kena pecah masuk dengan Encik.Musang. Bukan takat uhhh je, tilam aku telah pon menghilangkan dirinya. Huh~ Dalam hati siottt gile spe yg buat ni. Dah la sume buat tatau je bile aku tanye . D***! Grrr ~ Aku dengan sabo kemas je. Dah la dua brg kesayangan aku dah kena "curi". Brrr ~
Pagi esoknya, kena marah. HAHA ~ Whateva.
Malam uhhh , mak anta kek . Sumpahh terharu. :')




  Ika ~ Kau dah besar. So, berubah ye wahai diri. :')
Thanks 4 the present n wish. Wahaha XD

AMARAN ; Wehhh, jangan kacau hidup aku dan aku tanak ade ape ngan kau lagi. Takyah nak bagi surat2 la sangat kan ? Aku bukan bals pon. Pergi jauh dari hidup aku.  Terima kasih. 
Sayangg, realy miss you lahhh !


Oh yeaa,


To ; Fatin Amira Abd Rahman
      Fatin Azira Abd Rahman

Happy belated birthday :)
Semoga panjang umur dan murah rezeki.
Gud luck SPM .



Labels: , , ,

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google