ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 5 May 2012 | 09:33 | 0 Atasinchi
DENGAN NAMA ALLAH YG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIH 

ASSALAMUALAIKUM ~
okey, tgok tittle aku . mesti tertanye2 kan sape tuhh.
nak cite, itu budak aku teringin gile2 babeng nakjumpe. serius, teringin sangat.
Budak comel tuh merupakan anak kepada abang si Tahir .
Budak comel, bile lah kite dapat jumpe kan?
hmm ~ bilelah aku dapat peluk, cium n bermain-main dengan si budak comel.
teringin sangatsangat!!! :')
Ya Allah, aku sangat berharap bahawa satu hari nanti aku dapat jumpe dengan si comel ALIA BATRISYA :'D

             Ya Allah, kabulkanlah doa ku ini :'D



Si comel Alia Batrisya yang saya sayangi, jaga diri baek2 :P jangan nakalnakal tau sayang. kesian mak ayah awak. ILOVEYOU comel :DD
Untuk kauorang punye formation aku teramat obses dengan budak tuhh . Fuhhhh ~ menyeramkan kan ? HAHA ~ so what ?? :P

Esok, i will going to Seminar Score A kat UTHM with Dayat dan Eja. Serius, tak sabar gila. Sayang saye pon pergi :P HAHA ~ Kerana ketidaksabaran aku dan begitu teruja, aku pon menginap di rumah Dayat. :P *ayat tak boleh blah.
Esok Eja akan mengambil kami di rumah. Haha~ Harapharap esok best dan kami akan mendapatkan sesuatu ilmu yang baru. Mogamoga segala program esok berjalan lancar.     Amin ~ 


             Akak aku belanja coolblog petang tadi~ 


With my beloved bro. walaupon teruk mana kau, kau tetap abg aku XD



Nampak macam kamus dewan, tapi sebenarnya komik. mende alah ni RM27.
Gua ngantuk, sambil layan lagu ILOVEYOU-NajwaLatif.
Wa nak tido, tapi teringat ALIA BATRISYA. wahaha ~ budak kecik, kau menjadi igauan aku. HAHA ~ LOVEYOU budak comel. 
Nak tido, babai ~ :D
Assalamualaikum. 

Labels: ,

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google