ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 31 March 2012 | 12:00 | 0 Atasinchi
Assalamulaikum :)

Hai2. Lame dah tak update belogggg ku ni. HAHA ~ Siyez rindu yang termat dekat belogg ni.

Life sebagai PMR candidates, Sumpah! Busy gileeeee . Huh, Ika its okeyh. Kau nak berjaye kena korban kan? :)
Doakan aku.

Sayang, rindu! :)

Korangggg, malam ni aku sentap. Sebab tetibe mcg aku mintak maap. Okeyh, sory to say. Kau mmg da buat hidup aku susah, payah. Tapi, aku anggap tuh mimpi ngeri aku je. Tolong lupekan aku. Dan aku pon dah lupekan kau. Jangan mesej/call aku lagi. Aku tanak kenal kau lagi. Tolong r! Kau just mimpi ngeri aku je. Kalau kite terserempak, anggap je aku tak kenal kan dan kau tak kenal aku. Yea! Mmg aku jahat. Kau salahkan lah aku!!! :'|

Hari tuh result SPM kuar kan? Korang dapat bape? Hmm, abang aku dapat 5A je. Kak Sofe dapat 3A 3A-. Alhamdullilah :)

Manusia kan, tak penah bersyukur dengan ape yang dieorang dapat. *termasuk aku. Tapi, aku akan try untuk jadi yg terbaik. Walaupon tak sebaik kau tapi , aku akan cuba. :')

Aku mengharap sesuatu yg luar biasa sekarang ! XD

p/s; Lagu blog aku sedihkan? HAAHA ~ 
Hmmm , special untuk NOR HIDAYAH BT NORET;
Wehh, Happy birthday dok. Semoga panjang umur. Dimurahkan rezeki selalu. Semoga persahabatan kite kekal sampai mati. Walaupun kite baru thun ni kan rapat? :) Best kawan nan kau. Aku doakn kau berjaye dunia n akhirat. Semoga kau dirahmati Allah. Aku sayang kau kawan :')
Wehhhhh, Anggur ade wish XD

 Ya Allah, kekalkanlah persahabatan kami selamanya :)
 Aku cuba untuk jadi yang terbaik. Allahhuakbar!
 Dayat ; this for you dear ;)
Gtg now, dah malam. Assalamulaikum.

Ada bnyk "drama" dlm idup,
tapi! tak perlu kamu jadi 
pemainnya!

Jika Tuhan ciptakan pelangi untuk
mengindahkan langit
maka,
tuhan ciptakan sahabat 
tuk keindahan mu  :')

Doaku hari ni;
Tuhan, maafkan aku kerana 
sering megeluh.
Bimbinglah aku untuk
selalu  bersyukur ats rahmatMu.

Do what you love,
and love what you do.
And you'll get 
what you want.

Labels:

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google