ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 17 March 2012 | 02:55 | 0 Atasinchi

Saya sedih dan kecewa yang teramat :'|
Assalamualaikum :|
Saya sangattttt kecewa! Okeyh, saya mintak tak sampai beratus2. Hanya RM100.
Takkan tak boleh? Takkan saya nak harap mak je. Mak dah banyak keluar duit untuk saya.
Saya saangatt sedih sebab DIA berkelakuan seperti itu.
Saat die telefon saya, saya rasa macam nak baleng je henset tuh. :'(
Tolonglah, tahun nie baru dua kali saya mintak duit dengan DIA.
Tapikan itu tanggungjawab die nak bagi saya duit.
Okeyh, saya rasa DIA memang tak sayang saya.
Saya rasa DIA mengganggap saya bukan anak kandung dia :'|
Okeyh, saya sangatttttt kecewa. Lagi sesaat air mata saya boleh jatuh ke pipi. :'|

Ya Allah, bukakanlah pintu hati ayah untuk berubah. Selamatkanlah ayah dari segala musibah. Ayahh, Ika sayang ayahhhhh :'| 
*P/s DIA ; ayah saya  

Labels: , ,

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google