ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday, 28 January 2012 | 01:18 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum . :>
hm, tak sangke !nak tau ?hehe .semalam dalam pukul 9malam ade orang mesej kat num abg aku .die kate nak datang umah esok !wahhhhhhhhhhh !sungguh aku teruje .sbb aku rindu kau sangat-II sayanggg .:'>
sumpahhh !tak sangke .tadi pagi-II mak aku kejutt kata kawan aku dari Melaka tuhh dah sampai .aku dgan tak mndi tuhh terus sambut kau !aku gilaa teruja .banyak gila story aku cite kat kau .rinduuuuuu !tapi ,kau dtg umah aku kejap je .tapelahh ,sekurangIInye dapat jugak lepas rindu at kau !kau kate jangan lupe kan kau !yea kawan aku takkan lupekan sampai bila-II .aku sayangggg kau sangattttt-II :*



gamba akhir uh ,sasa tengah tepon die .
thanks doe ,sudi dtg umah aku :'>

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google