ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Friday, 6 January 2012 | 07:24 | 0 Atasinchi
ASSALAMUALAIKUM :)
Btw , aku terasa kau punye post terbaru . aku girau je . tak sangke kau kecik aty , aku mintak maap sangat2 . :'(

Hurm , haha ~ my new life . wow ! aku suka my life 2012 . Dapat satu dorm dgan budak best . wehehe ~ Dorm aku hanya form3 and form5 . whatt ? agak pelik kan ? yes ! haha ~ *merepek* Aku stay dorm2 . form1 dok dorm2 form3 sekali lagi stay dorm2 . First time katil bawah . *teruja* dasar jakun kan ? :P

Alhamdullillah , aku tgok budak kelas aku banyak yang dah berubah , lagi2 budak laki . aku suka . kita sama2 usaha untuk capai kejayaan yea wahai Kawan-2 ku semua . PMR 9A's <3

TAPI , aku rase aku tak boleyh tengok muka KAU lah kat kelas . saket hatiii ! urghhh ! DAMN ! pergi ahh kau . tak suka . :|

Kau berubah ke aku yang berubah ? sedihh meyhh . semua perasaan ade dalam hati aku nih . kau penah paham ? tak !! konon kate nak jadi MATANG . matang ke kau ? tak pon . okeyh ! maybe sikit ade lahh . tapi , urghh ! dah , tanak pikir pasal kau . :'(

IKA you can . I LOVE MYSELF . YOU ? --"

AMARAN KERAS ! abaikan name kat gambar uh . :|

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google