ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday 5 February 2012 | 19:24 | 0 Atasinchi
ASSALAMUALAIKUM :>
Hai-2 . okeyh , now nak terus straight to the point .
fine ! aku terasa pasal BATU API tuh . tatau lah kan kau tuju kat sape . sebb tade tag nama pon kat situ . tapi , yang penting aku TERASA . one thing nak ingatkan kau , kalau kiteorang yg kat dorm__ batu api , kiteorg dah cakap dengan ex-pakwe kau tuh , tayah kawan nan kau , benci kau ! hey ! membe kite tuh , dah putos lah nan lelaki tuh . bukan nye still awek . Secara rasional nye , kau mesti susah kan nak lupekan ex -pakwe kau kan ? takkan lah dalam masa satu  hari boleyh lupe ? then , esok terus dapat pakwe baru . *terasa? tak tuju kat sesape pon*
tak perlu lah kan kau nak cakap orang tuh lah , orang ni lah , BATU API . weyhhh ! kite dah nak  PMR doll ! takkan nak gadoh semate-2 pasal lelaki ? tak payah lahh . membazir waktu dol ! kalau kau nak kapel ke hape ke ? lantak kau lahh . tak payah lahh nak gado-2 kan ? watlek r (Y)
Satu aku nak ingat kan kau , takyah lah gado-2 pasal lelaki ni kan ? pasal lelaki , kite bermusuh-han . simpan dendam o watever . sebb satu hari nanti , bila kau tak ade jodoh or lebih senang sebut putus . Kau akan menyesal sbb gado pasal lelaki . siyez weyhh ! aku penah alami .*tak perlu terasa* Aku sayang kawan-2 aku . tak payah lah kite gado-2 .  
Aku mintak maaf , mintak ampun sangat-2 . kalau post aku nih buat kau terasa , buat kau benci , tak suka . sory sangat-2 . Kau tak puas hati pasal post nih , balek asrama boleyh settle kyh ? *________________________________*   

hope , tade simpan dendam lepas ni . Chauuuu !!

satu hal lagi nak cakap . aku n ati bukan backup besar sape-2 . ok ? *__*
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google