ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday 13 November 2012 | 04:13 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum :)

Dengan Nama ALLAH yg Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani 

Haii readers. Wahaha. *sejak bila jadi mesra dunia nie --' Okayyy , aku tanak melalut. Now, I want to share about someone who special to ME. *Kau ade? :p
Okayy , now start story. :)

Act, kiteorang dah lama tak jumpaaa. Lama kot, dalam setahun. *mungkin.
Dia pindah sebab hal family. Sebab apa pon aku tak tau la. Nak mudahkan abang dia sambung belajar kut. :)
Dan disebabkan itulah kiteorang TERPISAH ! Sedih weeehhh. Sedih. Bayangkanlah , kalau kauorang ada KAWAN dari sekolah rendah. Then , terpisah masa sekolah menengajh, Sebab dia tak mohon satu sekolah dengan aku. Then , dapat pegi sekolah lagi best. :3
Tapi , terpisah berjuta-juta batu sekalipun kiteorang takkan pernah terpisah jiwa dan raga. *Ceh, sawittt -,-.
Aku sayang dia dah macam adik-beradik sendiri. Selalu jumpa ibu dia. Ya ALLAH, rindunya time dulu-dulu. Sumpah :')

Dan tanpa diduga, hari Ahad hari tuh dia sampaiii. Ya ALLAH, melompat-lompat macam monyet aku. Sampai nak jatuh an ? HAHA :P
Sanggup tidur sampai satu dua pagi sebab nak bercerita. Biasalah, seronok sangat. Yelahh , dah dekat setahun kot tak jumpa :'3

Tadi , Apeez bawak kiteorang p jumpa awek dia. Gila sweet wehhh. Serius, cococomel. Tapi , kiteorg diam tanpa kata. Dah macam bodyguard dieorang dah. :D HAHA.
Then , dah sampai rumah nak balik, ada ke orang tuh tak reti nak bukak pintu. Sampai Apeez tegur. Kahkah. Malu kan Haidayani :3 HAHA X)

Sahabat sejati tak mungkin berubah hati , walaupon musim silih berganti :')



Maaf , kawan aku nie pemalu orang nya. X) Tapi , macam mane pon dia . Aku tetap sayang dia sampai mati. Sampai akhir hayat aku. Sampai bila-bila weh. Nama dia Haidayani Muslim. Now, dia stay Terengganu :) Sayanggg , aku sayang kau kawan. Apapun yang jadi , yang melanda , terpisah berapa jauh sekalipon aku tetap sayang kau. :')
Esok , aku tak sabar nak kenalkan kau dengan kawan-kawan yang lain. Ya ALLAH, permudahkanlah segalanya esok.

Siti Nurul Syafiqa said to Haidayani Muslim ; Aku sayang kau sahabat, saya gila. InsyALLAH, dunia akhirat. Ya! Dunia akhirat. Amin. Very excited nak kenalkan kau dengan kawan-kawan esok X)

Okayyyyy , nak chau cincau dulu. Lagipon kehabisan idea nak taip apa. HAHA.
 Kbai, Assalamualaikum :)

TrulyFriend,
Ikajer. :)
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google