ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday 11 November 2012 | 01:42 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum :)
Dengan Nama ALLAH Yg Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

You know? Life make me go insane :3 HAHA. I cannot face the reality. Hayyaaark ! *Sewel la kau Ika :3
Aku tak tahu nak mula dari mana. Kkkkk, nak nangis :'\
Year 2012, banyak kenangan. Kalau boleh hentikan masa. Aku nak je hentikan biar bulan nie takkan habis.
*Apa aku merepek nie? Hmmmmm,
Biar aku dapat tengok dia hari-hari. HAHA. Tapi, itu semua mimpi. Mimpi itu mainan ! Apa ? Aku nak realitii la! 

The Truth is ; Life Hurts -Jannatul Raudhah - :')
''One day, you'll just be a memory for some people. Do your best to be a good one.'' 

DIA, aku minat dari Form1. Gila tak sedih weh kalau tak dapat jumpa dia lagi. Huh, tolonglah faham. Aku maluuuuu :3 Masa Form2 tak satu dorm , tapi satu prep. HAHA. Time tu just kawan-kawan rapat je yang tau. Tetibe one day kawan-kawan Dia pon tahu jugak. Terbaca blog mungkin. Hmmm , naik Form3 tersatu dorm. HAHA. Gila suka aku time uhh. Tapi , cover la kan. HAHA X) Walaupon satu dorm , tapi aku biase-biase je. Masa birtday, actually dah lepas banyak hari baru aku bagi hadiah. HEHE :3 Aku bagi Teddy Bear dengan KeyChain nama dia. Gila segan nak bagi sendiri , masuk dalam locker die je. Setel ! Tak ada lah malu sangat. Hee~ XD Tapi kan , kadang-kadang aku rasa ' Ehh , dia nie tak suka aku ke ? Hmm' Rasa #ForeverAlone. AHHA. Tapi , aku tak kisah. HAHA.
Then , hari tu teman Medan pergi BPM. Carikkan hadiah untuk Kak Atun. Medan nak cari TeddyBear. Aku text Sasa , tanya mana ada jual TeddyBear. Dia kata dalam Pacific ada. So, kami dengan ayuunya jalan pegi masuk dalam Pacific. Tapi , jadi tak ayu dah sebab kena panjat dalam troli nak amek TeddyBear yang dia berkenan tu. Sebab TeddyBear nya kat bahagian atas. HAHA. Tetibe terpandang satu TeddyBear nie. Kecik je. Warna Hijau+Pink. Kehkeh, aku pon gedik ! Aku cakap ngan Medan nak belikan untuk Dia. Medan pon kata 'Ouhh, nak bagi Dia. Belilah, kalau nak' Heehe, aku pon pergi bayar dengan muka cocomel nya. X) 
Bla bla bla. Kiteorang da siap beli , telefon Sasa. Bila nak mai ? Nak amek gambar nie. HAHA. Henset aku dah tolak awal-awal sebab takde Cam. Bangang -..- *Takpe , Ika! Sabar , tak lama lagi dapat. :3
Then , kiteorang pergi asrama, Nak buat suprise untuk Kak Atun. birthday la katakan. HAHA . padahal befday nya lagi 2 3 ari. Sambut awal. Takpe. Kahka.XD
Tak masal, Kak Atun nangis. Kan ? *Ala,, tade videonya laaa. 
Naik atas. Aku pegang GreenPailang*nama yg diberi oleh Sasa :)* . Pastuh semua cakap nie untuk Dia nie. HAHA, aku sengih je laaaaaaaaaa! -___- 
Mereka pon panggil Dia tanpa aku suruh cakap aku nak jumpa. Aku malu ! Lari naik aras3. Dia pergi turun aras1. Panggil nama aku. Last-last aku pon turun cakap ' Ehh, kite kat sini la. Nape turun bawah?' Dia' Dah diaorang kata kat bawah, kita turun la.' Aku'Nah, amek nie*sambil bagi GreenPailang' Dia'Ehh , time kaseh' 
Kat dalam dorm tengah bual2 , japgi dapat mesej orang cakap Terima Kasih. HAHA . My plesure lahhh ;) Kite sayang awak ! HAHA ♥ 


Kalau rindu, saya akan sebut nama awak dalam Doa. Sebab Allah Maha Mendengar. Dan mudah mudahan DIA makbulkan doa itu ke dalam hati awak :)

I really respect the people who stay strong even when they have every right to break down.

HAHA, Dear DIA, Jangan lupa kita taw. Kita sayang DIA. :')
Semoga dapat jawab soalan-soalan SPM :)
Tinggal lagi 5paper kan ? Kita selalu doakan :')

NoteToIka; Takyah nak sedih sangat lah kan? DIA pon tak sedih. Kau takyah over Ika. Tumbuk kang !

Kbai , Assalamualaikum :)

p/s; DIA means FATIN AMIRA ABDUL RAHMAN :')


Abaikan muka aku. HAHA, nie la GreenPailang. Omeyyyyyyyyyyy kan? GreenPailang jaga DIA baik-baik tau. HAHA, nanti kalau aku rindu DIA, kau cakap dengan DIA tau !

Labels: ,

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google