ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 7 July 2012 | 09:34 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum. :)

Okay, anda semua dah sedia maklum, tahun ni aku ada exam besar.
Besar keww ? Ehhh, mestilahhhh !
Ya ALLAH, kenape aku tak sedar2 lagi?
Ikaa, kau bolehh . :')
Jangan biar orang pandang rendah kat kau ! :>
Fighting! <3

Hmm, aku rase aku suka syok sendiri.
Minat lebih2 kat orang tuhh . Haihh, susah2!
Ehemmm, 


Gambar ni tetibe. XD Aku admire minah gemuk sebelah aku ni ;)
 Ily <3
Tadi main badminton. Partner dengan Wan. Kiteorang lawan dengan Umie dan Balqis. Hoho. Walaupun kiteorang kalah. Kiteorang still menang sorakan tau ! Apepon, walaupon penat + kalah = happy ;D

Kadang-kadang aku terfikir kenape lah hidup aku tak senang macam orang lain ? Hmm. Tapi, aku tetap bersyukur dengan hidup aku sekarang. Agaknye kalau aku hidup senang macam tuh, mestu aku lupa diri kan ? Ada hikmah semua yang ALLAH telah tetapkan. Ika, kuatkan diri kau. Sabar :')
Perasan tak? Blog aku dah makin lain dari dulu. Wahaha. Tak gojess kan ? Tapiii, aku tetap sayang blog aku.

Jangan kacau aku lagi. Err ~ Ya ALLAH, sedarkanlah dia. Amin :'(
Awak, saya nak cakap ni. Jangan kecewa kan saya untuk kali yang kedua eh. Saya tanak awak macam tuhh . Cuba eh untuk berubah sayang. ILY <3


Aku suka gambar ni. Time ASAT. Ni dekat SEDEBAL. Bak kata Sasa, ini tangga persahabatan kami. Tgok ketinggian kiteorang start dari aku. (aku yang belah kiri tuh.paling pendek) Kan macam tangga. Apepon gamba ni cantik. Hasil dari photographer terkenal lagi hot. HAHA. Ain! ILOVEOURFRIENDSHIP <3


 Nampak piala2 tuh. Ehem, bukan aku punya. Tuh semua orang punye. Untung lah masing2 punye adik n pakwe dapat piala. XD Sila terasa dengan kadar segera. :P 


 Kerja aku memang berangan je. HAHA. Gedik gileww aku XD
okay. Aku byk gile melalut + mrepek + meroyan segala. HAHA. Mata aku dah semakin kecik. Macam mata tahir dah XD Kbai, gudnite.
Assalamualaikum ;>

Labels:

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google