ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 30 June 2012 | 18:00 | 0 Atasinchi
Assalamulaikum, ;)

Okey, sekarang aku tersangat lah rindukan blog aku nih. Kesian die dah berhabuk. :\ *sobsob.
Hmm, banyak cerita nih. HAHA.
First sekali nak cakap nih, result aku teruk nak matii!! *omgomg.
Dah tanak cerita lagi. :/

Semalam aku dan budak2 asrama yg lain join ASAT. Huh? Ouhh, tak tahu eh ASAT tuh hape? ASAT tuh (Anugerah Seri Asrama Terbilang) Best tak? Hoho. Best gegila!! Hehe.

Ya ALLAH, kenape perasaan aku macam ini. Tolong, aku tanak menyebabkan hati banyak pihak terluka. Ya ALLAH, tetapkan hti aku. :'(
okey, ni aku nak share gamba time dinner hari tuhh ;)


with Naziha. Okey, aku cntik :P


With Eja, Arifah Azlee. HAHA.


Nothing to say. HAHA :P


Form 3 :))


Form 3 lagii. XDD


Gambar ini FAKE.

Okey, thats all. Aku nak pergi buang perasaan jauh. Kbai :\

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google