ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Friday 13 July 2012 | 06:42 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum ;)

This week, sangat memenatkan. Hari Khamis lepas, SESEGA telah organised Sukan Tahunan Sekolah. Macam biasa , aku menyokong rumah sukan UM . Tetapi , secara diam telah belot ! HAHA (Y)
Dan seperti biasa rumah UM menang num 2 beb ! Kau ade ?

Jom , sakit kan mata kejapp.! Hehe. ;)


Time tuh Kami pakai baju KELAB KEWANGAN ;) FRiends until die lah beb ! :') 



Besties wa paling best. Ngeh2 , anggur anggur xD



Walaupon aku bukan rumah kuning yang macam ada bau kekala*** XD Saje jeeee ;P



Twins , 143 <3 :)




Mama wa. Lu ade ? Takyah yo'oh boleh kan ? *bengong jap.




Saje jee nak letak gambar mengada-ngada nih . Hayya ! XD <3


Okey, time ni wa nyelit2 kat rumah UKM. Sampai kena pijak sebab gembira sangat UKM menang ! Apepon , <3 <3 hehe.


Besar kan teddy nie? Tade sape nak hadiahkan aku kee ? :'( sobsob



Fyi, aku bukan rumah kuning a.k.a UTHM . Sekian , :)

Walaupun penat, tapi aku happy gila-gila dngan mem2 lain. Most important aku bagi admire gemuk aku tuh air mase hari Sukan . HAHA <3 <3

Ini benda gedik . XD


*Klik pada gambar untuk tumbesaran yang sihat ;) 

Tuh jew yang aku nak share sepanjang seminggu ni .
Tadi date dengan sayang saya dekat TF ;) Hehe. LY <3
Kkk, Assalamualaikum ;>

Tadi dekat asrama , sebelum balik tadi , aku jatuh dalam tandas sebab licin . Huhu ~ Sakit gila gila ba** ! Sekian ~ XD 

Labels: , ,

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google