ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday 29 May 2012 | 08:47 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum ;>

Okayokay. sbenarnye aku malas nak taip panjang-panjang.
Let start my stowyy :P


                         With Alissa. Budak mokkk!! :PP


                    My stereo heart <3 <3 Permata Atiqah.



                             With - Sasa. Medan <3
Okayh, nampak semua gamba tuh. Cegu mus and the gang belanja budak netball makan kat Pizza Hut. Awesome ahhh! XD Tadi, tgah tunggu makanan sampai, nampak Ustaz Affendi. Hayyahkk! Hensem la wehhhhh ! HAHA :P


Okay, next. Aku tengok wayang dengan sayang aku. Cite Horrey Horrey. Not bad lah. Hee ~ Okay. Akim hensem gila. Hampirhampir die yang nak ngorat aku :P *jangan jeles XD
Kau ade? Tade kan. :PP
Habis tengok wayang, teman die pegi beli baju. wehee ~ Apepon, thanks tadi awakk. ^^,
Ly <3 <3

Okay, aku nak bla. aku taip post ni rushing gile. sebab bateri laptop dah nak habis. Byebye. :)

        p/s; cume mama tiri tadi. Wahha
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google