ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 24 November 2012 | 05:48 | 0 Atasinchi
Assalamualaikumm :)

Bismillahirrahmanirrahim. Okey, hari nie aku join contest yang menarik. HEHE. Ini semua hasil stalk Zue punya belogg :) 
Okayy , contest nye bertajuk ; Contest I Choose To Wear Hijab.
Act , aku memang pakai tudung. So, aku pon nak join lah. Anyway, menutup aurat tu wajib. Aku harap satu hari nanti aku akan dapat Hidayah ALLAH untuk sepenuhnya menutup. Aamiin :)
And also , I hope I can get the awesome prize. HAHA X)


Ini bannernya :)


Okeyy , nie gambar yang aku pertaruhkan. HAHA. Tapi aku rasa yang comel Ajiq ah. HAHA. Aku choose gambar nie sebab banyak makna. Apa makna? HAHA. One of that is nie gambar malam Jamuan Asrama and hari hari terakhir jadi form 3 :') Lot of means! 

Dah, papai! Assalamualaikum :>

Nak jugak join. Click Sini untuk join :)
HopethatmypictureisreallyAWESOME,
IkaJer ;)
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google