ツP A R A D I S E
AboutLinksSweetLoveEntries

________________________________________________________________________________________
Friday 10 August 2012 | 07:52 | 0 Atasinchi
Dengan Nama ALLAH yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani.

Assalamualaikum ;>

Setiap pertemuan pasti ada perpisahan. 

Hmm, yakin dan pasti setiap kali jumpa kawan baru nnti mesti ada perpisahan.
Aku sayang kawan-kawan aku.
Walaupon kadang-kadang rasa macam nak tumbuk, sepak semua.
Tapi, aku sayang dorang macam adik-beradik. 
Dekat asrama tuh macam-macam cerita lah. Tapi, kita tetap utuh bersama <3
Aku kompom punye tahun depan mesti ramai pindah.
HOHO. Sedih tuh tentu-tentu lah ye. Tapi, demi kejyaan.
Sape je yang tanak tengok kawan sendiri berjaya?
Tuh memang orang paling tak berguna.

#aku baca blog Dayat. Pastuh aku nak jugak buat post macam dia. Lol. :p











Ni semua kenangan kita kan? Aku mesti rindu semua ni. Aku doakan korang berjaya ;)

# Aku takkan lupa korang. Sampai bila-bila.
Nur Hidayah Mazlee \ Aku rindu kau. Harap raya ni kau balik Batu Pahat. :\
Assalamualaikum. Bobai!


kenangdakudalamdoamu,
peminatsetiaSUPERMAN <3

Labels:

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hidup seperti pelangi. Ada warna kegembiraan, ada ewarna kesedihan. Jadi pelangi memang RARE! Dia tak muncul selalu. Tapi, bila muncul semua orang memuji kecantikannya :')
A D D I N S Y A
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


// Noktah Cinta ♥
_______________________________________
◕ Blue Birdd :3 ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google